Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Doresc să-Ţi fiu


Doresc să-Ţi fiu Isuse
ostaş adevărat
cu toată armătura
cerească îmbrăcat.

Mijlocul cu-Adevărul
doresc să-l am încins
de nici o rătăcire
să nu mai pot fi-nvins.

Cu platoşa Dreptăţii
s-am pieptul apărat
să nu-mi pătrundă-n suflet
nimica necurat.

Cu râvna Vestei Bune
picioarele să-ncalţ,
s-alerg în slujba sfântă,
un steag mai sfânt să ’nalţ.

Iar peste toate Scutul
Credinţei să-l încing,
săgeţile-arzătoare
a răului să sting.

Sub Coiful Mântuirii
să-mi fie capul meu,
ca mintea sănătoasă
s-o pot avea mereu.

Ca sabia cea tare
a Duhului Preasfânt
în gura mea să fie
al Domnului Cuvânt.

— Aşa fiind, Isuse
ne-nvins de-orice vrăjmaş,
Ţi-aş fi cu vrednicie
adevărat ostaş.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: