Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Făcând m-ai învăţat


Făcând m-ai învăţat să fac
privind mereu la Tine;
tăcând m-ai învăţat să tac
ca să-nţeleg mai bine.

Cântând m-ai învăţat să cânt
cereasca Ta cântare;
şi cuvântând mi-ai dat cuvânt
cu miez şi-nflăcărare.

Rugându-mă m-ai învăţat
ca să mă rog mai bine;
smerindu-mă m-ai înălţat
spre-a-ngenunchia cu Tine.

Răbdând m-ai învăţat s-aştept
când altfel nu se poate;
mustrat, m-ai învăţat ce drept
mă vrei să umblu-n toate.

— Tu numai Tu m-ai învăţat
şi nimenea altcine
tot ce-am primit şi tot ce-am dat
e numai de la Tine.

În flăcări numai am privit
ce faţă strălucită
au toţi acei ce şi-au trăit
credinţa neclintită.

Şi numa-n ceruri voi vedea
ce veşnică cunună
şi strălucire va purta
umblarea împreună.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: