Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Va reveni


Va reveni...
Va reveni curând.
Nu. Nu-i prea mult,
nu-i greu să mai aştept.
Va reveni.
Şi-i voi cădea plângând la piept.
Mă va privi
şi-mi va ierta
tot ce-a fost rău
în gândul meu,
în viaţa mea.

Da, nu pot frânge acest gând!
Va reveni,
va reveni curând!

Îi aud paşii...
glasul Îi aud...
Nu-mi spuneţi că e vântul doar!
Nu pentru vânt
am plâns cu-atât amar.
Nu vântul mi-a dat tot ce-am vrut!
Aţi auzit?
La uşă...
a bătut...

Bine-ai venit.
Ştiam că vii curând...
Nu. N-a fost mult,
nici greu să Te aştept.
Bine-ai venit
Lăsaţi-mă să-I cad la piept,
să-I spun ce nu pot spune orişicui.
chiar dacă-n uşă
poate încă
nimeni nu-i.

Da, nu pot frânge acest gând!
Va reveni,
va reveni curând!

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: