Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Icoanele mele...


Icoanele mele cu salbe de crini,
icoanele dragostei noi,
icoanele mele scăldate-n rubini,
voi, fraţi şi surori, sunteţi voi!

Făclii care ard, dăruind tuturor
Lumină din veacul de-apoi,
lumini din Lumină, izvor din Izvor,
voi, fraţi şi surori, sunteţi voi!

Cădelniţă sfântă, cu foc din altar,
cu care smerit mă-ncovoi,
cădelniţa mea de mireasmă şi har,
voi, fraţi şi surori, sunteţi voi!

Aghiazmă sfinţită din munţii de sus,
ţâşnind într-un veşnic şuvoi,
aghiazmă din Stânca eternă, Isus,
voi, fraţi şi surori, sunteţi voi!

Mătănii de rugă, din aur de-Ofir,
săpate c-un tainic priboi,
mătănii legate pe-al dragostei fir,
voi, fraţi şi surori, sunteţi voi!

Icoane de aur în Templul divin,
din voi, fraţii mei, mi-am făcut;
icoane la care eu nu mă închin,
dar, ca pe Cristos, le sărut...

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: