Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când mi-ai descoperit lumina


Când mi-ai descoperit lumina
şi Te-a văzut privirea mea
nici gura mea nu poate spune
nici gândul ce frumos era.

Te-ador Lumină neprivită
Te-ador Cuvântul nemaispus
Te-ador Iubire negrăită
Te-ador Isus, Te-ador Istts ..

De-atunci de dăţi nenumărate
mi-mprospătezi acelaşi har
dar graiu-i tot fără putere
şi gându-i fără de hotar.

Când mă ridic îmi pare totul
aşa uşor de strâns la sân
dar aripile ostenite
curând mă lasă, şi rămâ...

Privesc, — şi ochii-ncep să doară
ascult, — şi-auzul nu mai vrea
gândesc, — şi gândul oboseşte
rog inima, — dar zace grea...

Şi când din nou revin la toate
îmi pare tot ce-a fost un vis
ascuns pe după Frumuseţe
cu un zăvor de soare-nchis...

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: