Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când zăceam


Când zăceam în grea durere
suspinând în aşternut
şi m-ai mângaiat Isuse,
o, atunci, Te-am cunoscut!

Când eram străin şi singur
biet copil necunoscut
şi-ai venit să stai cu mine
o, atunci, Te-am cunoscut!

În prăpastia pierzării
vinovat când m-am văzut
şi m-ai scos pe braţ Isuse.
O, atunci, Te-am cunoscut!

În pustiul de păcate
când plângeam un fiu pierdut
şi-ai venit Tu să mă cauţi,
o, atunci Te-am cunoscut!

Când am fost la greu Isuse,
când în chinuri m-am zbătut,
când stăteai doar Tu cu mine
o, atunci, Te-am cunoscut!

— Dar când am ajuns la bine
şi la uşa-mi Te-am văzut
aşteptai... dar vai, Isuse,
atunci nu Te-am cunoscut!

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: