Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Eu ştiu că am în cer


Eu ştiu că am în cer o casă
pe care nimeni nu mi-o ia
chiar dacă nedreptatea lumii
m-alungă din căsuţa mea —
Eu ştiu că am în cer o casă
pe care nimeni nu mi-o ia.

Eu ştiu că am o tinereţe
nemaisfârşită la Isus
chiar dacă-n lume bătrâneţea
puterile din trup mi-a dus —
Eu ştiu că am o tinereţe
nemaisfârşită la Isus.

Eu ştiu că am să cânt odată
cu toţi cei dragi îmbrăţişat
chiar dacă azi trăiesc în lacrimi
de cei iubiţi prea-ndepărtat —
Eu ştiu că am să cânt odată
cu toţi cei dragi îmbrăţişat.

Eu ştiu că Răscumpărătorul
şi Dumnezeul meu e viu,
chiar nimicit să-mi fie trupul
şi chiar uitat de toţi să fiu —
Eu ştiu că Răscumpărătorul
şi Dumnezeul meu e viu.

Eu ştiu că-L voi vedea pe Domnul
şi El va fi Răsplata mea,
chiar dacă viaţa mea din lume
şi moartea fi-mi-ar cea mai grea
Eu ştiu că-L voi vedea pe Domnul
şi El va fi Răsplata mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: