Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când îmi este greu


Când-mi este greu, adesea Isuse Domnul meu
te chem să vii la mine, Te chem şi vii mereu
ce-aş face-n suferinţă, ce-aş face la necaz
de n-ai fi Tu să-mi mângâi ştergând al meu obraz?

Ce-aş face când primejdii şi lupte mă-nconjor
de nu mi-ai da Isuse atâta ajutor,
când cei iubiţi mă uită, când cei răi mă lovesc
de nu mi-ai da Isuse alin dumnezeiesc!...

De n-ai fi Tu, o cine o mână mi-ar fi-ntins,
şi cine să m-aline la sân m-ar fi cuprins,
să-mi lege-atâtea rane, să-mi stingă-atâta chin
o, cine, cine-ascultă Isuse pe-un străin!

Dar Tu cu-aşa iubire spre mine Te-ai plecat
mereu când în durere Isuse Te-am chemat
azi spun la toţi aceasta s-audă toţi câţi plâng
să-Ţi ceară ajutorul când relele-i înfrâng.

Căci tot ca şi pe mine Isuse dulce poţi
din patimi şi necazuri să-i izbăveşti pe toţi.

Cântând cu bucurie îţi mulţumesc Isus
căci Te-am chemat şi-ndată scăparea mi-ai adus.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: