Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când în graba mea...


Când în graba mea pripită
fac greşeli de ne-ndreptat,
Doamne-n grija Ta grăbită
scapă-mă ne-ntârziat.

Când în ceasul de-ncercare
nu ştiu ce cărări s-apuc,
Doamne, — arată-mi cu-ndurare
cum şi unde să mă duc.

Când ispita vezi că-mi vine
şi eu nu veghez deloc,
Doamne-ai grijă Tu de mine
să nu cad să mor în foc.

Când ar fi să-mi pierd în grabă
ce mi-am strâns îndelungat,
Doamne-ajuntă-mi mâna slabă
să nu-şi rupă ce-a legat.

Judecata înţeleaptă
când va fi s-o pierd iubind,
Doamne, Tu degrab mă-ndreaptă
inima, cum să-mi desprind.

Când nu-s hotărât, o cale,
nici s-o iau şi nici s-o las,
Doamne-ndemnul voii Tale
să-mi îndrume primul pas.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: