Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când simt...


Când simt că s-apropie furtuna
şi văd în jurul meu norii grei,
la rugăciune alerg totdeauna
şi-atuncea iar primesc pacea ei.

Când simt că s-apropie-ncerarea
şi văd în faţa mea alt Calvar
în rugăciune-mi caut alinarea
şi-atuncea iar mă simt plin de har.

Când simt că s-apropie-o ispită
şi văd pândind în jur alt păcat
la rugăciune alerg şi-ntărită
mi-e inima prin ea ne-ncetat.

Când simt că s-apropie plecarea
şi văd că sunt în drum spre sfârşit
în rugăciune-mi caut alinarea
şi-atuncea pot s-aştept liniştit.

Fii binecuvântată rugăciune
alin şi scut şi har luminos,
păstrează-ne mereu curaţi şi du-ne
prin toate-nvredniciţi de Cristos.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: