Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

E noapte grea


E noapte grea şi-n aşternut
durerea mă doboară
— Ascultă Doamne-un plâns durut
de-un suflet de fecioară.

Pentru Cuvântul Tău cel sfânt
Isuse, pentru Tine,
atât de prigonită sunt
de toţi câţi sunt cu mine.

Îmi scoate satu-ntreg minciuni
şi-mi zic şi-ai mei din casă
că stau mereu în rugăciuni
şi sunt o păcătoasă.

Îl văd pe tata supărat
uitându-se la mine
căci am ajuns de vorbă-n sat
şi-n râs la orişicine.

Mă ceartă-ntr-una mama mea
când iau Scriptura-n mână —
şi uite Doamne, tot aşa
plâng eu de-o săptămână.

Căci toţi îmi spun:
Un lucru mic
să-l fac şi-apoi e bine, —
dar nu pot face, ei îmi zic
să mă despart de Tine!

Şi nopţi şi zile uite-aşa
cu plâns îmi ud năframa,
Isuse pentru calea Ta
urâtu-m-a şi mama.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: