Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Eu cred


Eu cred în Focul Sfânt din care
primesc lumina ne-ncetat
căci fără-acest puternic Soare
aş fi pierit întunecat.

Eu cred în Harul Sfânt prin care
am fost trezit şi renăscut
căci fără dulcea Lui suflare
aş fi rămas un veşnic mut.

Eu cred Cuvântul Sfânt în care
este-Adevărul luminos
că-n strălucita-i revelare
ni S-a descoperit Cristos.

Eu cred Iubirii Sfinte care
prin cruce m-a răscumpărat
căci pătimirea-I iertătoare
de moarte m-a despovărat.

Eu cred Înţelepciunii care
lucrează-adânc desăvârşit
căci prin umblarea trecătoare
ne străluceşte nesfârşit.

Eu cred în Viitorul care
ni s-a promis apropiat
cred că Răsplata Viitoare
există cu adevărat.

Cred, cred puternic, orişicare
ar fi-a credinţei încercări
căci negrăit răsplătitoare
sunt fericitele-i urmări.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: