Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Eram copil


Eram copil, trecea zăpada
eu cu tristeţe-o petreceam,
mi se părea că iarna trece
mi se părea — dar eu treceam.

Eram crescut, treceau cocorii
mă-ndurerau până-i pierdeam,
mi se părea că vara trece,
mi se părea — dar eu treceam.

Eram gândind pe malul apei
cu unda ei la pas mergeam,
mi se părea că apa trece,
mi se părea — dar eu treceam.

Priveam ades’ cum zboară norii
şi frunzele zburând priveam,
mi se părea că ele zboară,
mi se părea — dar eu zburam.

Eram mâhnit cum bate ceasul
de graba lui umbrit oftam,
mi se părea că vremea trece,
mi se părea — dar eu treceam.

Mi se părea cândva că alţii
crezând se-nşeală, şi-i plângeam,
mi se părea că-s ei pierduţii
mi se părea — dar eu eram.

Azi văd cu-amar, Isus, tot harul
ce l-am pierdut când n-ascultam,
mi se părea că-l am de-a pururi,
mi se părea — dar nu-l mai am.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: