Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Eu sunt al Tău


Eu sunt al Tău — Isuse Doamne
ce blând mi-e sufletul şi plin
când mi-l învăluie iubirea
cu valuri ce din Tine vin.

Eu sunt al Tău — ce imn de slavă
îmi umple-a inimii simţiri
când spun aceste dragi cuvinte
ce n-au alt seamăn nicăiri.

Eu sunt al Tău — până-n străfunduri
mă umple-al Tău fior divin
ca mii şi mii de harfe-atinse
de mâini de heruvimi din plin.

Eu sunt al Tău — în bucurie
se sting uitatele-mi dureri
şi-o pace veşnică se varsă
pe zbuciumul de până ieri.

Eu sunt al Tău — pe veşnicie
merg după Tine fericit
mi s-a sfârşit singurătatea
şi chinul mi-e pe veci sfârşit.

Uimiţi stau îngerii s-admire
privelişti de nemaivăzut,
dumnezeiasca-mpărtăşire
c-un strop a Celui Ne-ncăput.

Şi cântă preamărind Misterul
Neînţeles, Etern şi Sfânt
Iubirea ce coboară Cerul
îmbrăţişat peste pământ.

Şi toţi fiorii fericirii
nespuse sufletu-mi pătrund
că sunt al Tău, al Tău Isuse
şi-n har, ca-n soare mă afund...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: