Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când calea-mi pare-nchisă


Când calea-mi pare-nchisă
şi totul văd sfârşit,
lumina Ta-mi deschide
alt drum mai strălucit.

Când harfei mele-i pare
că numai sunt cântări
cu noi şi noi acorduri
îi umpli mii de zări.

Când paşii-mi văd la capăt
urcuşul lor cel sfânt
noi trepte, mai înalte,
la cer un nou avânt.

Când inimii îi pare
sfârşit ce-a fost frumos
o nouă tinereţe
o-nvie mai frumos.

Când dragostea se crede
prea slabă-a arde iar,
nebănuite flăcări
i-aprinzi din sfântul jar.

Când glasul rugăciunii
mi-l tac nemaiputând,
fiorul suie încă
din cer în cer trecând.

Când viaţa asta-mi are
urmându-Te, apus
— în veci cu cealaltă
Te voi urma Isus.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: