Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce drag mi-a fost


Ce drag mi-a fost s-ascult de Tine
oricât de greu mi-a fost s-ascult
căci ascultarea e un bine
ce-l văd din în zi mai mult.

Ce drag mi-a fost să merg cu Tine
oricât de greu mi-a fost c-am mers —
n-am amintiri mai dragi şi pline
să-mi fi rămas mai de neşters.

Ce drag mi-a fost să cânt cu Tine
oricât de greu mi-a fost să cânt,
în loc amar ce stări divine
cântării mele i-ai răsfrânt.

Ce drag mi-a fost să plâng cu Tine
oricât de greu mi-a fost c-am plâns,
ca-n vasul lacrimei senine
n-am aur mai cu grijă strâns.

Ce drag mi-a fost să stau cu Tine
oricât de greu mi-a fost c-am stat,
mormântul meu de-adânci suspine
mi-a fost ca raiul luminat.

Ce drag îmi e şi-acum cu Tine,
Isuse Domnul meu Iubit,
nu-i loc mai dulce pentru mine
nici Paradis mai strălucit.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: