Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Din câte lucruri mi-am dorit


Din câte lucruri mi-am dorit
cândva în zilele-mi senine
pe toate mi le-ai împlinit
Isus, când Te-am aflat pe Tine.

Din câte griji m-au frământat
în vremile de lipsuri pline,
de toate m-ai despovărat
Isus, când Te-am aflat pe Tine.

De câte temeri tremuram
în anii mei de stări haine,
Isus, nici una nu mai am
de când m-am alipit de Tine.

Din câte bucurii mi-am vrut
mai strălucite şi divine,
Isus, pe toate le-a-ntrecut
aceea de-a răbda cu Tine.

Din câte doruri dragi mai ţin
să-mi împlinesc cât mai depline,
cel mai curat şi mai divin
e să m-ascund mai mult în Tine.

Iar tot ce-aştept mai strălucit
în viaţa veşnică ce vine,
e clipa când desăvârşit
pe veci mă voi cuprinde-n Tine.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: