Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Doar gândul Tău


Doar gândul Tău mă poate face
să mă smeresc şi să mă sui
pân-la răbdarea tuturora
sau osândirea nimănui.

Doar gândul Tău îmi spune câtă
iubire spre vrăjmaşi s-arat
şi cât să-mi fie-n orice vreme
adâncul vieţii de curat.

Doar gândul Tău mă cercetează
prin conştiinţa mea atunci
când Adevăru-mi luminează
dumnezeieştile-I porunci.

Doar gândul Tău mă mustră tainic
când uit ce-i mai de neuitat,
iubirea mea de fraţi când trece
prin locul cel mai întristat.

Doar gândul Tău mă-nviorează
când nerecunoştinţă-adun
mai mult din locurile-n care
mi-am ars avutul cel mai bun.

Doar gândul Tău mă răsplăteşte
la capăt de suiş sărac
cu mângăierea mulţumirii
smeritei datorii ce-mi fac.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: