Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Doamne, cum să-Ţi cer


Doamne, cum să-Ţi cer iertare
c-am făcut cum nu mi-ai spus
unora le-am dat de toate
altora nimic n-am dus.

Lângă unii-am stat o viaţă
şi tot mi-a părut puţin,
lângă alţii-am stat o clipă
şi-am dorit să nu mai vin.

Pentru cine mă urăşte
doar odată m-am rugat
pentru cel ce mă iubeşte
m-aş ruga neîncetat.

Glasul celor buni, într-una
aş dori să-l tot ascult
glasul celor răi şi-o dată
mi-este greu şi-mi pare mult.

Peste cei vrăjmaşi, o dată
cer a Tale îndurări
celor dragi le-aş cere-ntr-una
mii de binecuvântări.

...Doamne, cum să-Ţi cer iertare
pentru tot ce sunt — şi nu-s
pentru ce nu fac — şi-aş face
căci Tu nu aşa mi-ai spus!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: