Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Aşa Isuse-aş vrea (I)


Aşa Isuse-aş vrea aşa
cântarea mea să fie
din cânturile lumii-ntregi
să poţi simţirea să-i alegi
să fie-ntregul dor în ea
aşa Isuse-aş vrea aşa
cântarea mea să fie.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
să-mi fie mulţumirea
ca ascultând-o-n ea să vezi
că nu uit cât Îţi datorez
adânc recunoştinţa mea
aşa Isuse-aş vrea aşa
să-mi fie mulţumirea.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
credinţa mea să fie
aceeaşi cum a fost întâi
şi-n ea statornic să rămâi,
întreagă după voia Ta
aşa Isuse-aş vrea aşa
credinţa mea să fie.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
să fie-a mea nădejde
ca orişice s-ar întâmpla
să cred, s-alerg, să lupt aşa
s-ajung la biruinţa Ta
aşa Isuse-aş vrea aşa
să-mi fie-a mea nădejde.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
iubirea mea să fie
senină ca un cer senin
curată ca un sfânt alin
precum a fost iubirea Ta
aşa Isuse-aş vrea aşa
iubirea mea să fie.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
să fie-a mea răbdare
să simţi că nu-s neliniştit
şi nici că-ndur fiind silit
ci paşnică precum a Ta,
aşa Isuse-aş vrea aşa
să-mi fie-a mea răbdare.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
tăcerea mea să fie
ca pacea-ntinsului senin
şi făr-ascunsul urii spin
precum a fost tăcerea Ta,
aşa Isuse-aş vrea aşa
tăcerea mea să fie.

Aşa Isuse-aş vrea aşa
în tot să-Ţi seamăn Ţie
să simţi, să recunoşti că sunt
un strop din Viul Tău Cuvânt
o rază din Lumina Ta
aşa Isuse-aş vrea aşa
pe-ntreaga veşnicie.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: