Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Aşa Te rog, Isuse Doamne


Aşa Te rog, Isuse Doamne,
să mă ajuţi să cresc curat —
părinţii mei să poată spune
că le-am fost fiu cu-adevărat.

Aşa să pot simţi alături
de-acela care mi l-ai dat —
ca soţul meu să poată spune
că i-am fost soţ cu-adevărat.

Aşa să pot umbla statornic
pe calea care m-ai chemat,
ca fraţii mei să poată spune
că le-am fost frate-adevărat.

Aşa să-mi pot ţinea credinţa
şi drumul vrednic de urmat,
ca fiii mei să poată spune
c-am fost părinte-adevărat.

Aşa să-mi fie rodul vieţii
şi-n ce m-ascund şi-n ce m-arat
ca oamenii să poată spune
c-am fost un om cu-adevărat.

Aşa să-mi fie toată viaţa
ca-n clipa când va fi-ntrebat
chiar şi vrăjmaşul meu să spună
c-am fost creştin cu-adevărat.

Şi-aşa să-mi fie lupta sfântă
ca Tu când fi-voi judecat,
să poţi mărturisi Isuse
că Ţi-am crezut cu-adevărat.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: