Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când sunt cu Tine


Când sunt cu Tine n-am nici drept,
nici voie să privesc-napoi,
nici dacă mă-nconjor cântări,
nici dacă mă lovesc nevoi.

Când lupt cu Tine să nu ştiu
câţi sunt cu mine-n ceasul greu,
sau câţi pot fi-mpotrive mea
— să ştiu numai de Dumnezeu.

Când merg cu Tine să arat
un chip senin şi-un zbor vioi,
ori printr-un şes de flori curat,
ori printr-o vale cu noroi.

În orice loc aş fi muncit
o plată pe pământ primeam,
— dar pentru lucrul Tău sfinţit
Isus, numai ocară am.

În orice nume-aş fi luptat
c-o-ncununare-aş fi ales
— dar pentru Numele Tău Sfânt
Isus, doar chinuri am cules.

Dar gândul sfânt că n-am nimic
mi-e astăzi cel mai fericit:
— nu pentru laude-am luptat
nu pentru slavă Te-am iubit.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: