Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Dormi, Copile


Dormi, Copile-Rege,
Domn şi rob sub Lege,
Slugă fără plată,
Prunc la piept şi Tată.

Dormi, Odraslă mică,
maica Ta Ţi-e fiică.
Dormi uşor la sân,
Roadă şi Stăpân.

Dormi uşor, Copile
troienit de zile,
înger de departe,
Preot fără moarte.

Tu vii din Lumină,
eu, de jos, din tină.
Tu, din Raiul sfânt,
eu, de pe pământ.

Dormi, Copil de taină,
bogat fără haină,
Păstor fără stână,
Logos în ţărână.

Mama Îţi dă hrană,
Tu îi dai coroană.
Mama-Ţi dă alin,
Tu-i dai chip divin.

„Dormi, Copil-Durere,
Miel pentru junghiere.
Eu Te cresc spre cruce.
Tu, spre cerul dulce.

Eu Te cresc să sângeri,
Tu mă creşti spre îngeri.
Maică Ţie-s eu,
Tu mi-eşti Dumnezeu!"

Poezie de Costache Ioanid din volumul TAINE


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: