Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Dumnezeu e steagul meu


Iehova Nisi - Exod 17:15

Dumnezeu e steagul meu.
Aleluia!
El mi-e steag şi El mi-e soartă.
Eu îl port. Dar El mă poartă.
Cu cât vântu-i mai semeţ,
cu-atât steagu-i mai măreţ.
Mic şi slab stegar sunt eu.
însă steagu-i Dumnezeu.
Aleluia!

Dumnezeu e steagul meu.
Aleluia!
Iată steagul în vâltoare,
plin de răni şi de onoare!
Plin de stropi de pe Calvar,
plin de spinii lui Cezar.
Scrum şi pulbere sunt eu.
însă steagu-i Dumnezeu.
Aleluia!

Dumnezeu e steagul meu.
Aleluia!
Şase mii de ani în lume
s-a luptat să ne îndrume:
când cu marea-n clocot viu,
când cu şerpii în pustiu,
când cu flăcări, când cu lei,
când cu oameni, când cu zei,
când cu... înşişi paşii mei,
Aleluia!

Dumnezeu e steagul meu.
Aleluia!
Dacă tu ai ochi să vadă,
dacă tu ai duh să creadă,
iată steagul! Altul nu-i.
Pleacă fruntea-n faţa Lui!
Tu eşti lut. Şi lut sunt eu.
Însă steagu-i Dumnezeu!
Aleluia!

Poezie de Costache Ioanid din volumul TAINE


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: