Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce n-ai da tu...


Ce n-ai da tu în clipa morţii,
să ai nădejdea ce-o am eu!
Să ştii că orice-ar fi să fie,
tu eşti din clipa scrisă ţie
cu Dumnezeu în veşnicie,
cu Dumnezeu!

Ce n-ai da tu să poţi odată
întoarce vremea înapoi!
Zadarnic lupţi ca valu-n spume!
Zadarnic strângi comori şi nume!
Cu pumnii goi plecăm din lume,
cu pumnii goi!

Ce n-ai da tu să fii ca mine
când va veni din Cer Isus!
Pe când spre zările înalte
zbura-vom toţi cei scrişi în Carte,
tu vei fi dus tot mai departe,
tu vei fi dus!

Ce n-ai da tu în clipa morţii,
să ai destinul ce-l am eu!
Nu-l ai să dai o lume-ntreagă!
Dar vino, inimă pribeagă! 
Prin glasul meu, Isus te roagă,
prin glasul meu...

Nu vezi cum vremea se destramă
şi cât de scurt e-al vieţii drum!
Curând Isus cu glas de-aramă
ne va aduce-avânt sau teamă!
O, vino-acum, Isus te cheamă!
O vino-acum!

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: