Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Jos pe valea cu mălini


Jos pe valea cu mălini
am găsit un miel în spini,
am găsit un miel sugar
prins în gheare de-un tufar.

Meee... meee...
"De ce plângi, mieluţule?"

"Cum să tac şi să nu plâng,
dacă spinii rău mă frâng?
Cum să n-am fiori în trup
dacă simt miros de lup?

Meee... meee...
Cum să nu plâng, unchiule?"

Şi plângea mieluţu-n spini
cu ochi mari de lacrimi plini.
Iar de sus venea urlând
glas amar de lup flămând.

Uuuu... uuu...
Iaca vin... acu, acu...
 
Numai pân-la trei cât numeri,
am pus mielul sus pe umeri.
Iar la stâna cu ocoale
ne-a ieşit o oaie-n cale...

Meee... meee...
Lângă mama bine e!

Tu, copil de om creştin,
nu-nnopta pe câmp străin.
Nu cumva să plângi cu-amar
ca mieluţul din tufar.

Vaaai... vaaai...
Rău e să te pierzi de Rai!

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: