Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ţi-aduci aminte, mamă


Ţi-aduci aminte, mamă,
de vremea fericită,
când mă ţineai pe braţe
că păru-mi sărutai?

Când nu aveam in lume
fiinţă mai iubită,
nici ochi mai plini de farmec,
şi nici mai dulce grai...

Ţi-aduci aminte mamă,
când păru-mi sărutai?

Ţi-aduci aminte, mamă,
cum te ţineam cuprinsă,
să spui cu mine seara
duioase rugăciuni?

Şi cum în nopţi de veghe,
sub candela aprinsă,
lăsai să-ţi cadă lacrimi
pe-o carte din străbuni?

Ţi-aduci aminte mamă,
ce sfinte rugăciuni?

De-atunci trecură anii
ca frunza scuturată
şi-au troienit să-mi stingă
credinţa de copil.

Dar într-o zi de taină
scânteia de-altădată
s-a prefăcut în soare
şi-n albe flori de-april...

urcând pe-o nouă treaptă
credinţa de copil.

Dar ochii tăi par astăzi
acoperiţi de ceaţă
şi mă privesc cu teamă
ca nişte ochi străini.

Şi caut ochii mamei
să-i văd din nou în faţă,
cum mă priveau odată
de duioşie plini.

Dar ochii tăi par astăzi,
ca nişte ochi străini.

O, vino iarăşi, mamă,
de braţul meu cuprinsă,
să-ngenunchem alături
ca-n vremea ce s-a dus!

Şi vom simţi în suflet
o candelă aprinsă
ce ne va duce-odată
în ţara lui Isus!

O, vino, astăzi, mamă,
cu mine la Isus!

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: