Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Vasul cu mir


Vai, lasă, Iuda, n-o mustra
şi n-o mai fă să plângă!
Tu nu ştii cu ce trudă grea
a vrut Maria-n cinstea Mea
un vas de mir să frângă.

Vai, lasă, Iuda, e de-ajuns!
Tu n-ai răspuns chemării,
în gândul Meu tu n-ai pătruns,
n-ai strâns în vasul Meu ascuns
risipa adorării.

Ea vremea ei deplin şi-a dat.
Nu şi-a oprit o clipă,
în cioburi viaţa şi-a sfărmat
dar nu-i nimic, mai câştigat
ca sfântă ei risipă.

Tu doar cu spini uscaţi de vânt
ţi-ai împletit cuvântul.
Iar ea a dat ce-avea mai sfânt.
Şi mirul vasului ei frânt
mi-a-mbălsămat mormântul.

Dar pentru toţi acei ce plâng
în noaptea lor adâncă,
am vrut şi Eu un mir să strâng
şi visul dragostei să-l ung
pe-o muchie de stâncă.

Un cer întreg va izbucni
din cupa sfărâmată.
Iar când cei plânşi Mă vor iubi,
tu mirul scump nu-l vei simţi
vai, Iuda, niciodată.

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: