Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Adeseori în lupte


Adeseori în lupte mă uit spre cei de-un crez
şi cum mă tem de mine, de toţi mă-ngrijorez.

Vrăjmaşul e puternic, viclean şi-nşelător
şi mulţi viteji se lasă ispitei prea uşor.

De câte ori văd astfel un suflet biruit
mă uit la prăbuşire cu sufletul zdrobit
şi-mi pare rău, îmi pare cum aş vedea un pui
încolăcit de-un şarpe, pierind în gura lui.

De câte ori văd însă un suflet luptător
că biruie vrăjmaşul şi moare-nvingător
îmi pare-aşa de bine cum aş vedea scăpând
de uli o porumbiţă, un miel de-un lup flămând.

O, suflete, veghează, veghează necurmat
că drumu-i plind de curse, iar leul e turbat.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: