Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Din toată inima-Ţi cânt Ţie


Din toată inima-Ţi cânt Ţie
slăvit şi unic Dumnezeu
când văd cu câtă măreţie
şi slavă Te-nconjori mereu.

Slăvit să fii, slăvit să fii
de-a Tale lucruri mii şi mii.

Minunile ce dinafară
mereu le văd tot mai uimit
mă fac să le cunosc pe-acelea
din sufletu-mi nebănuit.

Cântările-nconjurătoare
pe care le ascult mereu
mă-nvaţă să le-aud pe-acelea
din taina sufletului meu.

Trăind slăvită-mpărtăşirea
în adunare cu Cristos,
doresc mai mult destăinuirea
din ceasul singur şi duios.

Cu cât sui mai înalte trepte
pe-acest slăvit urcuş ceresc,
mi-s zările mai înţelepte
şi chipul mai nepământesc.

Din toată inima-Ţi cânt Ţie
de tot ce-afară văd şi-ascult
dar de slăvita-mpărăţie
din înlăuntru — şi mai mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: