Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Fiul meu iubit


Fiul meu iubit, din câte
bune-ndemnuri eu ţi-am spus
cel mai cald din toate-mi este:
predă-ţi viaţa lui Isus!

Căci de-ţi vei preda viaţa
lui, urmându-I credincios
toate, toate celelalte
ţi le va-mplini Cristos.

Dintre sfintele-adevăruri
cel ce-mi este mai presus
şi doresc să-l ştii într-una-i:
predă-ţi viaţa lui Isus.

Dintre paşii către care
ţi-am vrut sufletul condus
cel dintâi şi cel din urmă-i:
predă-ţi viaţa lui Isus.

Dintre toate cele câte
le-ai în viaţa ta de-adus,
cel dintâi îndemn al meu e:
predă-ţi viaţa lui Isus!

Nu te teme de primejdii
nici de răi şi nici de-apus
hotărât, deplin şi-ntr-una
predă-ţi viaţa lui Isus.

Fiul meu iubit ascultă-mi
dorul meu cel mai presus
rugămintea cea din urmă:
predă-ţi viaţa lui Isus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: