Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Am găsit o floare ruptă...


Am găsit o floare ruptă,
fir de alb mărgăritar,
şi l-am dus la mine-acasă
ca să-l pun într-un pahar.

Mi-am lipit de el obrazul
în suspinul de parfum...
Firicel de floare ruptă,
cine te-a zvârlit în drum?

Am găsit o floare ruptă,
fir strivit şi singurel.
Şi am înţeles deodată
că şi eu am fost ca el.

Că şi eu zăceam în tină,
fir de mărgărit răpus.
Dar atunci din calea lumii
m-a luat cu El Isus!

Am găsit o floare ruptă,
şi-s atât de fericit
că nu-i nici un fir de floare
neştiut şi negăsit.

Nici o floare, nici un suflet,
nu se pierde pe vreun plai.
Căci Isus la toţi aleargă
şi ne ia cu El în Rai!

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: