Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Mă iubeşti?


Mă iubeşti tu mai mult decât ceilalţi?
Mă iubeşti tu ca frate ceresc?
Mă iubeşti tu ca rob din iubire?
Eu aşa te iubesc.

Mă iubeşti tu când sunt lângă tine,
dar şi-n ceasul amar şi umbrit?
Mă iubeşti tu când ceru-i departe?
Eu aşa te-am iubit.

Mă iubeşti tu mai mult decât ceilalţi?
Mai presus de-orice gând pământesc?
Mai presus de-orice dragoste-a firii?
Eu aşa te iubesc.

Mă iubeşti tu pe culmi de vedenii
dar şi-atunci când te simţi părăsit?
Mă iubeşti şi-ntre flori, şi-ntre suliţi?
Eu aşa te-am iubit.

Mă iubeşti tu mai mult decât ceilalţi,
decât cei ce arar mă-nsoţesc?
Mă iubeşti tu privind veşnicia?
Eu aşa te iubesc.

Simţi că-n lume străine ţi-s toate?
Simţi că-n Mine ţi-e totu-mplinit?
Mă iubeşti tu mai mult ca pe tine?
Eu aşa te-am iubit.

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: