Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Dar tu?


— Noi, îngerii din plai dumnezeiesc,
pe Pruncul Sfânt cu drag L-am proclamat.
I-am dat mărire într-un cor ceresc.
Dar tu, prietene, tu ce I-ai dat?

— Noi, bieţi păstori, ne-am dus la Betleem,
la Pruncul Împărat peste-mpăraţi,
ca martori ai mesajului suprem.
Dar voi acum ce mărturie daţi?

— Noi, magii, cum străvechii martori spun,
am fost conduşi de-o stea pân-la Isus.
Noi Lui l-am dat tot ce aveam mai bun.
Dar tu, prietene, ce I-ai adus?

— Veghind în noapte, eu, grăjdar bătrân,
ca jertfă pentru Pruncul Preaiubit,
eu mamei i-am dat locul meu pe fân.
Dar tu, prietene, tu ce-ai jertfit?

— Iar eu am fost o stea care-am adus
pe cei dintâi străini spre Sfintul Miel,
spre Prinţul Veşniciei, spre Isus.
Dar tu pe cine ai adus la El?

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: