Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Din Carpaţi...


Din Carpaţi până-n Sion,
pe aripi de avion,
am venit cu dor frăţesc
şi cu cântec românesc!

Din Negoi în Ghetsimani,
după două mii de ani,
am venit s-aduc prinos
pentru darul lui Cristos.

Din Ceahlău pân-la Calvar
am venit pe-aripi de har,
să sărut cu dor nespus
urma crucii lui Isus.

Din Bihor la Betleem,
am venit ca să veghem,
eu român şi voi iudei,
lângă ieslea dintre miei...

De la Olt la Nazaret,
am adus un mic buchet
să-l aşez într-un ungher
în casa mică de dulgher.
 
Sus la Cana din Galii,
am venit cu gând umil,
c-un izvor de cântec lin,
să-l prefacă Salvatoru-n vin...

Jos la mare, la Aşdod,
vreau să stau lângă năvod,
lângă cei pe care în furtuni
i-am purtat mereu în rugăciuni.

Din Bucegi la Ierihon
am venit să sun din corn,
cornul dulce la urechi,
care surpă omul vechi!

Din Carpaţi pe căi de vânt,
lângă crucea Celui Sfânt,
am venit să mulţumesc
pentru oile din plaiul românesc

Din Carpaţi pân-la Sion
pe aripi de avion,
am venit pentru Cristos,
ca să-l fac pe Israel gelos!...
 
Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: