Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Mulţumire


Variantă

Mulţumesc iubirii care...
şi-a pus jertfa ei în plic,
nefiind deloc datoare
cu nimic.

Numai eu frăţiei voastre
sunt dator. Şi nu pot şti
cum în veacurile-albastre
m-oi plăti...

Sunt dator şi mă ia frica,
mă-nfior ca vinovat,
căci eu nu v-am dat nimica.
Am luat!

Am luat burdufuri pline
şi le-am dus la mine-n cort,
Pe voi înşivă în mine
să vă port.

V-am luat în duh şi-n minte
câte unul, câte doi,
să vă fac mătănii sfinte,
să mă rog şi-aici cu voi!
 
V-am luat ca jar de-asemeni
şi-n cădelniţă v-am pus,
ca să fim de-a pururi gemeni
în frăţia lui Isus!

V-am luat ca dintre stele
şi icoane mi-am făcut,
nu ca să mă-nchin la ele -
nu mă-nchin, dar le sărut.

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: