Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Tu eşti iubirea din etern


Tu eşti iubirea din etern
Tu, viitorul ce-mi aştern.
Tu Ceru-mi pregăteşti,
Tu-n lume mă-nsoţeşti
Tu, totul Tu îmi eşti, Tu!

Tu dai lumină zorilor,
Tu, frumuseţe florilor.
Tu ploaie dăruieşti,
Tu pâine-n brazde creşti,
Tu, totul Tu îmi eşti, Tu!

Tu îmi aduci din Cer cântări
Tu plângi cu mine-n încercări,
chiar când mă părăseşti.
Tu-n taină mă păzeşti,
Tu, totul Tu îmi eşti, Tu!

Acolo unde nu e nor
Tu porţi peceta cuielor,
veşnic să-mi aminteşti
ce tainic mă iubeşti
Tu, totul Tu îmi eşti, Tu!

 
Tu, Tu ai cheia lui David
prin care toate se deschid,
n cea din urmă zi,
deodată voi privi
şi-n faţa mea vei fi Tu!

Poezie de Costache Ioanid din volumul Porumbiţe albe


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: