Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Aşa Isuse-aş vrea (II)


Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
cântarea mea, cântarea Ta să fie
din cânturile lumii-ntregi
s-o cauţi, s-o simţi şi s-o alegi
să-Ţi fie gândul tot în ea
aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
cântarea mea să fie.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
să-mi fie liniştita rugăciune
ca ascultându-mi-o să vezi
ce mulţumire-Ţi datorez
şi-adânc recunoştinţa mea
aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
smerita-mi rugăciune.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
credinţa mea statornică să-mi fie
aceeaşi cum a fost dintâi
precum mi-ai spus Tu să rămâi
să cresc mereu, dar tot în ea
aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
să trec în veşnicie.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
să-mi fie-a mea iubire-nflăcărată
senină ca un cer senin,
duioasă ca un sfânt alin
precum a fost iubirea Ta
aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
iubirea mea curată.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
nădejdea mea puternică să fie
ca fie lupta cât de grea
să cred, s-alerg, să lupt aşa
s-ajung la răsplătirea Ta
aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
nădejdea tot mai vie.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
să-mi fie îndelunga mea răbdare
cu duhul cald şi liniştit,
cu zâmbet blând şi nesilit
cerească cum a fost a Ta
aşa Isus, aşa lususe-aş vrea
răbdarea-mi iertătoare.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
să-mi fie-a mea tăcere liniştită
ca pacea harului divin,
ca zarea-ntinsului senin
cu-nţelepciunea Ta în ea
aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
tăcerea mea sfinţită.

Aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
pe veci în tot să pot să-Ţi seamăn Ţie
cu drag să recunoşti că sunt
un strop din Viul Tău Cuvânt
o urmă din trăirea Ta
şi-aşa Isus, aşa Isuse-aş vrea
să fiu pe veşnicie.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: