Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când sufletu-mi Te-a cunoscut


Când sufletu-mi Te-a cunoscut
Isuse, dintr-o dată,
Tu numele mi l-ai făcut
ştiut în lumea toată.

Nenumăraţi necunoscuţi
mi-au spus din suflet “frate”
străinii mi-au ajuns plăcuţi
şi zările curate.

În orice case mi-au dat loc
şi-n orice loc răbdare
în orice rugăciune foc
şi-n orice foc cântare.

În orice-mbrăţişări mi-ai pus
curata Ta simţire
şi-n orişice-ncercări mi-ai spus
o şoaptă de iubire.

Cu legături de har ceresc
mă legi de fiecare
din cei ce Numele-Ţi rostesc
cu drag şi cu-nfocare.

Oriunde Tu eşti cunoscut
eu intru ca acasă
şi aflu-n orice loc un scut
şi-o faţă prietenoasă.

O, Doamne să nu pierd nicicând
simţirea ce mă leagă
prin harul Tău un crez şi-un gând
de-ai Tăi din lumea-ntreagă.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: