Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Când Tu eşti lângă mine


Când Tu eşti lângă mine
Isuse Prieten Drag
când Tu eşti lângă mine
uit chinuri şi suspine,
uit tot ce mă mai ţine
şi mii de căi spre Tine
cu dragoste m-atrag.

Când Mâna-Ţi mă-nconjoară
şi-aud doritu-Ţi glas,
când Mâna-Ţi mă-nconjoară
uit jalea ce doboară,
uit groaza ce-nfioară,
lumina mă-mpresoară
şi-n voia Ta mă las.

Când Tu eşti lângă mine
aşa-s de fericit...
Când Tu eşti lângă mine
mi-s zările senine,
mi-s gândurile pline
şi aflu-n tot ce-mi vine
un har desăvârşit.

Rămâi mereu cu mine
Isuse Prieten Drag,
rămâi mereu cu mine
că nu-i nimic s-aline
furtunile haine
ca şoaptele-Ţi divine
spre mine când se-atrag.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: