Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce dulce-mi sună


Ce dulce-mi sună scumpu-Ţi Nume
când Ţi-L şoptesc sau Ţi-L ascult
cu cât L-aud mai mult Isuse
aş vrea mai mult şi tot mai mult.

Îmi pare între-a Slavei stele
Luceafăr unic luminos
din Ceru-ntreg mărgăritarul
cel mai de preţ şi mai frumos.

Din sfânta Raiului grădină
cel mai curat şi dulce Crin
pe Cerul Fericirii veşnic
El Unic Soarele Divin.

Fiorul Lui mi-ncântă-auzul
alintător şi fermecat
ca dintr-o muzică cerească
acordul cel mai minunat.

...Ce dulce-mi sună Scumpu-Ţi Nume
şi când Îl spun şi când L-ascult
cu cât Îl cânt mai mult Isuse
L-aş vrea mai mult şi tot mai mult.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: