Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce fericit aş fi când viaţa


Ce fericit aş fi când viaţa
întreagă-aş fi trăit-o cum
aş vrea să-mi fie cea din urmă
şi cea mai sfântă zi de drum.

Să fi avut nu numai dorul
ei şi puterea să trăiesc
în fiecare zi-mplinirea
Cuvântului dumnezeiesc.

Cu cât nu-s vrednic de iubire
să-i fi fost mai îndatorat
sfârşitul fiecărei clipe
să-mi fi fost rod adevărat.

Cu fiecare pas, mai dragă
să-mi fi mers calea cu Cristos
suita-mi cruce strălucită
să-şi-nalţe chipul luminos.

Să-mi fi fost prieten Adevărul
şi cel grăit şi cel tăcut
din curăţia conştiinţei
veşmânt etern să-mi fi făcut.

— Aşa, cum aş veni Isuse
acum spre Tine fericit
ca robul vrednic spre Stăpânul
ducând talantul înzecit.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: