Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce mă înveţi tu?


Ce mă înveţi tu soare când încălzeşti la fel
pe cei ce cred în Domnul, sau nici nu cred în El?

Ce mă înveţi tu ploaie vărsându-ţi stropii tăi
cu binecuvântare la fel spre buni şi răi?

Ce mă înveţi tu floare înmiresmând tăcut
la fel şi-n locul veşted ca-n locul cel plăcut?

Ce mă înveţi tu pâine când dai acelaş saţ
şi celor fără vină şi celor vinovaţi?

Ce mă înveţi tu umbră când dai răcoarea ta
şi cui se-nvredniceşte şi cui n-ar merita?

Ce mă înveţi fântână când dai al apei har
şi nu-ntrebi că-nsetatul e frate sau tâlhar?

Ce mă învăţaţi voi toate ce vreţi să-mi spuneţi voi?
— De vrei să intri-n viaţă să faci şi tu ca noi!

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: