Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Coboară-mi Doamne-mbărbătare


Coboară-mi Doamne-mbărbătare
în golul inimii trudite
când paşii-mi tremură prea tare
şi mâinile mi-s prea slăbite.

Când inima-mi se teme
şi urcă tremurând,
Isuse-n orice vreme
coboară-n mine blând.

Coboară dulcea-Ţi mângăiere
în trupul meu zdrobit de cruce
când o să guste numai fiere
pentru iubirea ce-Ţi aduce.

Coboară sfânta-nfiorare
în laudele-nlăcrimate
mai mult atunci când mai amare
mi-s răsplătirile-adunate.

Coboară calda mulţumire
în cea din urmă rugăciune
când împlinita mea slujire
Isuse-n mâna Ta voi pune.

Coboară ne-ncetat — şi-n mine
şi-n jurul meu a Ta putere
din orice pătimiri, prin Tine
să mă înalţ c-o înviere.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: