Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Cu Tine-am învăţat


Cu Tine-am învăţat să duc
frumoasa-mi cruce cu răbdare,
să izvorăsc şi să usuc
sfinţite lacrimi dulci şi-amare
şi greul jug să-l port cântând,
şi toate să le fac mai bine
nimic să nu simt greu nicicând
— Isus, ştiu numai de la Tine.

Cu Tine-am învăţat să cânt —
psaltire mi-am simţit fiinţa
spre cerul drag, cu dorul sfânt
mereu mi-ai îndemnat credinţa
durerea şi iubirea Ta
mi-au fost a harfei corzi senine,
tot ce-am putut mai sfânt cânta
— Isus, ştiu numai de la Tine.

Cu Tine-am învăţat să cresc
în orice loc un pom şi-o vie
să văd ieşind izvor ceresc
din orice stâncă de pustie,
să văd uscatul loc rodit
să-l simt ca frate pe-orişicine
să-l cred etern, tot ce-am trudit
— Isus, ştiu numai de la Tine.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: