Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Cum marea şi-aduce


Cum marea şi-aduce spre ţărmul dorit
adâncul suspinelor grele
Ţi-aduc din străfunduri Isuse iubit
comoara cântărilor mele.

Cum vântul şi-aduce din drum nesfârşit
spre munte parfum de vâlcele
Ţi-aduc de prin lupte Isuse iubit
mireasma cântărilor mele.

Cum crinul şi-aduce din noapte smerit
spre soare potirul cu stele
Ţi-aduc de prin bezne Isuse iubit
lumina cântărilor mele.

Cum stupul de munte şi-adună trudit
din stâncă dulceaţa-n inele
ţi-aduc din durere Isuse iubit
nectarul cântărilor mele.

Şi-n ceasul răpirii înalt şi slăvit
iubirea Ţi-ncheagă din ele
frumoasă ca Ţie Isuse iubit:
cununa cântărilor mele.

Când sufletu-mi cântă arzând strălucit
Ţi-aduce-n sclipiri de mărgele
eterna-nchinare Isuse iubit:
Frumuseţea cântărilor mele.

Sărută-l şi-ascultă că-Ţi dă fericit
în starea şi-n clipele-acele
suprema-i iubire Isuse iubit:
Cântarea Cântărilor mele.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: