Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Cum pot să-Ţi mulţumesc?


Cum pot să-Ţi mulţumesc eu oare
că azi, Mântuitorul meu,
eu am intrare şi odihnă
şi pace am cu Dumnezeu?

Cum pot să-Ţi mulţumesc că astăzi
sunt, de păcatul meu, iertat
că sufletul întreg mi-e cântec
şi-s în lumină-mbrăţişat?

Ce liniştită-i conştiinţa
că dus e zbuciumul trecut,
că dusă-i frica morţii mele
şi vechiul chin, necunoscut!

Cum pot să-Ţi mulţumesc că-n trista
şi-amara-mi viaţă mi-ai adus
atâta binecuvântare
cât nici nu bănuiam, Isus...

Cum pot să-Ţi mulţumesc?... ce lacrimi
şi-n ce cântări să izbucnesc
când slava dată şi promisă
nici a privi-o nu-ndrăznesc!

Cum pot să-Ţi mulţumesc, când vorbă
sau lacrimă pe lume nu-i
să-ncapă nici a mia parte
din cât şi cum aş vrea să-Ţi spui!

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: