Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Curăţia conştiinţei


Curăţia conştiinţei
dragostei de Dumnezeu
e sămânţa Lui ce-mi ţine
harul sufletului meu.

Curăţia conştiinţei
dragostei pentru Cristos
este tot ce am în mine
sfânt şi vrednic şi frumos.

Curăţia Lui îmi ţine
focul inimii nestins
ochii limpezi, calea dreaptă
duhul veghetor şi-aprins.

Ea-mi dă sfântă bucurie
şi-mi păstrează sfântul zel
negrăit de scump făcându-mi
tot ce sufăr pentru El.

Ea-mi dă sufletului pacea
ne-nfricată de acum
ea-i puterea mea de luptă
şi merindea mea de drum.

Ea-mi va fi lumina morţii
şi-nsoritul somn frumos,
ea puterea de-nviere
şi ’nălţarea la Cristos.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: