Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Cuvântul Tău


Cuvântul Tău Etern Stăpân
e mai statornic decât toate
a Tale-orânduiri rămân
pe veci de veci nestrămutate.

Cuvânt slăvit doar Tu mi-eşti far
avânt, putere şi iubire
şi scut, şi-alin, şi drum, şi har,
spre slavă şi desăvârşire.

Cuvântul Tău Isuse-n veac
este-adevăr şi părtăşie
când toate pier şi se desfac
e-n veci curată apa vie.

Cuvântul Tău, Duhule Sfânt,
e frumuseţe şi putere
etern şi dulce crezământ
spre sărbătoare şi-nviere.

Cuvânt Slăvit, lumina mea,
Tu-mi creşti curat viaţa nouă
revarsă-mi zilnic peste ea
a prospeţimii Tale rouă.

Sfânt Adevăr Desăvârşit
fii-mi toiag şi scut şi soare
pân-la hotarul strălucit
de unde-i veşnic sărbătoare!

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: