Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

De-aş ajunge cea mai mare


De-aş ajunge cea mai mare slavă pământească
în zadar, dacă-mi voi pierde slava mea cerească
ce folos, ce folos
slavă fără de Cristos!

De-aş avea toţi banii lumii să-mi stea vraf arginţii
în zadar, dacă-mi lipseşte aurul credinţi!
Ce folos, ce folos
aur fără de Cristos!

De-aş şti toată-nţelepciunea câtă e sub soare
în zadar, dacă-mi lipseşte cea mântuitoare
ce folos, ce folos
minte fără de Cristos!

De-aş fi omul cel mai tare de pe lumea toată
în zadar, dacă mă-nfrânge pofta desfrânată
ce folos, ce folos
tânăr fără de Cristos!

De-aş cuprinde lumea-ntreagă, tot al meu să fie
în zadar dacă-mi pierd viaţa cea din veşnicie
ce folos, ce folos
dacă mor fără Cristos!

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: